نمایشگاه

نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان

 شرکت آب و آتش متین شما را به نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان دعوت مینماید.

محل غرفه : c115/2 سالن امیرکبیر

توضیحات نمایشگاه :

نشست هم‌اندیشی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در حالی برگزار شد که قرار است این نمایشگاه طی روزهای یازدهم تا پانزدهم بهمن‌ماه و با حضور حداقل ۱۱۰ برند و شرکت معتبر از سراسر کشور برپا شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌های این استان در حوزه زیرساختی به شمار می‌رود که به صورت سالانه، برندهای معتبری از سراسر کشور را در کنار یکدیگر جمع می‌کند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در نشست هم‌اندیشی برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در این دوره از نمایشگاه تلاش می‌کند برای شرکت‌های حاضر شرایطی فراهم آورد که به بازارهای جدید دست پیدا کنند و با فراغ بال بیشتری به توسعه بازار بپردازند.

علیرضا مرتضوی با تاکید بر اینکه تلاش برای حضور شرکت‌های معتبر از اصلی‌ترین اولویت‌های برپایی نمایشگاه است، افزود: کیفیت یک نمایشگاه با مساحت آن نمایشگاه سنجیده نمی‌شود، بلکه اصل، بر حضور برندهای مطرح و با کیفیت است؛ در این راستا، تاکید داریم که حضور شرکت‌های دانش‌بنیان بر کیفیت نمایشگاه‌ها می‌افزاید.

وی با بیان اینکه حضور هیئت‌های تجاری از داخل و خارج کشور در نمایشگاه موضوع بسیار مهمی است، ادامه داد: بازرگانان همواره شرایط رونق و توسعه کسب‌وکار را فراهم می‌کنند؛ بنابراین حضور آنها در نمایشگاه، یک موضوع بسیار مهم محسوب می‌شود؛ همچنین از تمامی سفیران کشورهای مختلف حاضر در جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده‌ایم از این نمایشگاه بازدید کنند؛ این موضوع به توسعه بازار شرکت‌های حاضر در کشورهای مختلف کمک می‌کند.

احمد بناکار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان نیز در این نشست خواستار ارائه راهکارهای مطلوب برای کاهش مصرف انرژی در این نمایشگاه شد و تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان آمادگی دارد در تمامی نمایشگاه‌هایی که به نوعی با فعالیت این سازمان در ارتباط است، مشارکت فعال داشته باشد.

اسماعیل نادری، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز خواستار کیفیت‌بخشی به نمایشگاه‌ها شد و گفت: هم‌افزایی در اجرای فرایندهای برپایی نمایشگاه موجب افزایش کیفیت این رویدادها می‌شود و در نهایت رضایت شرکت‌ها را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه بین‌المللی اصفهان که برگزاری بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی را بر عهده دارد نیز در این نشست گفت: در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، البرز، همدان و چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت.

احمد سعادت ادامه داد: این نمایشگاه در ۱۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و ۷۴ درصد شرکت‌های حاضر در آن تولیدکننده و ۲۴ درصد نیز شرکت بازرگانی هستند؛ همچنین ۲۵ درصد فضای بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به شرکت‌هایی واگذار شده که در دو دوره گذشته نمایشگاه حضور نداشته‌اند.

به گفته وی، متقاضیان زیادی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که به دلیل محدودیت فضا امکان حضور آنها در نمایشگاه فراهم نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید